Nasze inspiracje

Kreujemy trendy

Jakie opakowania sprzedają?

Odkryj praktyczne wskazówki dotyczące opakowań. Dowiedz się, jak odpowiednie opakowanie może zwiększyć sprzedaż Twoich produktów oraz jakie są najnowsze trendy w branży. Czas na odkrywanie nowych inspiracji!

31 października 2024
Opakowanie ma znaczenie? Opakowanie ma istotny wpływ na wizerunek danego produktu i decyzję zakupową. Aż 83% badanych* wskazuje, że ciekawe opakowanie zachęca do zakupu. Szczególnie ma to duże znaczenie w przypadku zakupu prezentów. Ponad ¾ respondentów jest zdania, że wygląd opakowania może wpłynąć na postrzeganie samego produktu i ocenę jego jakości. A jeśli opakowanie wygląda na drogie, produkt może być postrzegany jako premium. Wręczanie prezentów to nie tylko gest, ale także sztuka, w której ważną rolę odgrywa estetyka opakowania. Pierwsze wrażenie, jakie wywołuje starannie zapakowany podarunek, potrafi zbudować pozytywne emocje i sprawić, że obdarowana osoba poczuje się wyjątkowo. Szczególnie w przypadku produktów premium opakowanie powinno być równie luksusowe, jak sam produkt. Jak więc zapakować prezent, aby wywoływał efekt WOW?
31 października 2024
Decyduj raz a dobrze. Wybór odpowiedniego dostawcy opakowań to kluczowa decyzja, która będzie procentowała w przyszłości. Każda firma liczy na długookresową współpracę, stąd już na początku trzeba wziąć pod uwagę wiele czynników, które powinny mu ją zagwarantować. Jak więc wybrać dostawcę, który spełni wszystkie oczekiwania? 1. Komfort współpracy. Zgodnie z wynikami badania polskiego rynku B2B* to właśnie warunki współpracy są wskazywane na pierwszym miejscu przez 83% przedsiębiorców jako kluczowy czynnik przy wyborze partnera biznesowego. Na komfort współpracy składa się przede wszystkim profesjonalne doradztwo i obsługa, dbałość o realizację zamówienia, pewność przestrzegania procedur i gwarancja kontroli jakości. W efekcie Klient ma pewność, że powierza swoją markę w dobre ręce i otrzyma idealne opakowania.
30 października 2024
Inwestycja w jakość. W dobie rosnącej konkurencji na rynku, rola opakowań przeszła ogromną ewolucję. Opakowanie to już nie tylko praktyczny element chroniący produkt podczas transportu. Wzrosła świadomość, że warto inwestować w dobrej jakości opakowania. Inwestycja ta zwraca się w postaci uznania wiernych Klientów, wzmocnienia wizerunku firmy, a także zwiększenia sprzedaży. Dzisiaj nie jakość kosztuje, tylko jej brak. Dlaczego warto zainwestować w opakowania i jakie taka inwestycja może przynieść korzyści? 1. Pierwsze wrażenie – klucz do sukcesu. Pierwsze wrażenie jest nieocenione. Opakowanie, które wyróżnia się estetyką, jakością materiałów i dbałością o szczegóły, kreuje pozytywne doświadczenie już w momencie, kiedy Klient po raz pierwszy zobaczy produkt. Gwarantuje je manualna precyzja podczas procesu produkcji . Kluczowe znaczenie w procesie decyzyjnym ma również dobrze dobrany surowiec, z jakiego zostanie wykonane opakowanie . Wyjątkowe opakowanie dodatkowo przyciąga uwagę potencjalnych Klientów i dzięki temu zwiększa sprzedaż.
2 września 2024
Unboxing - droga do idealnego opakowania. Sprzedaż nie kończy się w momencie zakupu. Aby zbudować lojalność Klientów i zwiększyć sprzedaż, marki muszą zadbać o każdy aspekt doświadczenia zakupowego – od decyzji o zakupie aż po moment, w którym klient fizycznie otworzy zakupiony produkt. W tym kontekście unboxing, czyli otwieranie opakowania, stało się ważnym narzędziem marketingowym, które znacząco wpływa na sprzedaż. Czym jest unboxing? Unboxing to moment, kiedy Klient otwiera opakowanie i po raz pierwszy styka się z produktem. Atrakcyjne opakowanie może wzbudzić radość, zbudować pozytywne skojarzenia z marką, a przede wszystkim wpłynąć na powtórzenie zamówienia w przyszłości.

Sprawdź, co możemy zrobić dla Ciebie